Projektowanie i skład:
- - Opakowań,
- - instrukcji ulotek,
- - etykiet.
- Dla kogo i kiedy outsourcing?
-
- Warto wiedzieć, że wielkość firmy, etap rozwoju ani sektor działalności nie mają większego znaczenia przy decyzji dotyczącej outsourcowania usług DTP.
- Zapewniamy, że obsługa DTP prowadzona przez naszą firmę gwarantuje elastyczne rozwiązania, które dopasowujemy indywidualnie do potrzeb Klienta, wielkości firmy, skali działalności, tempa rozwoju.
- W czasie kryzysu wiele firm decyduje się na optymalizowanie wydatków poprzez zlecanie usług na zewnątrz, czerpiąc korzyści jakie płyną z outsourcingu.
- 5 głównych korzyści:
-
- Dostęp do wykwalifikowanej kadry i najnowszego oprogramowania - aby móc zagwarantować, że nasz zespół posiada aktualny stan wiedzy, B-612 prowadzi okresowe szkolenia wewnętrzne, które pomagają naszym specjalistom być na bieżąco z najnowszą technologią. Systematycznie przeprowadzamy aktualizacje oprogramowania i inwestujemy w nowe rozwiązania.
- Skuteczne rozwiązania – lata pracy z Klientami zaowocowały wypracowaniem efektywnych rozwiązań, które z powodzeniem stosujemy współpracując zarówno z małymi kontrahentami i międzynarodowymi koncernami, m.in.:
- integracja i restrukturyzacja przedsiębiorstwa,
- przyspieszenie produkcji,
- praktyczne raporty i zestawienia,
- sprawdzone rozwiązania obsługi procesów,
- bezpieczeństwo danych.
- Kontrola jakości – każdy plik przed zwolnieniem przechodzi kontrolę jakości i ma dołączoną kartę produktu, która zawiera m.in. informacje na temat zgodności ze specyfikacją.
- Rozwój – pomimo niekorzystnej sytuacji rynkowej współpraca z nami może zwiększyć elastyczność i adaptacyjność Państwa przedsiębiorstwa oraz pozwoli skupić się na kluczowych dla firmy procesach.
- Optymalizacja kosztów – płatność tylko za wykonaną pracę , brak kosztów związanych z utrzymaniem stanowiska – rekrutacja, szkolenia, wdrożenia, oprogramowanie, sprzęt, urlopy.
- Bezpieczeństwo, kontrola i standardy
Często firmy zastanawiają się czy zlecając procesy „na zewnątrz” nie stracą kontroli nad realizacją, ich jakością i zgodnością ze standardami. Czy jest czego się obawiać?
Dobrze przygotowana umowa outsourcingowa zabezpiecza zleceniodawcę, umożliwiając nadzór nad:
-
- zakresem usług,
- wdrażanymi rozwiązaniami,
- harmonogramem działań,
- budżetem przeznaczanym na realizację procesów,
- zgodnością realizacji z wymaganą specyfikacją,
- oraz poprzez raporty podsumowujące poszczególne okresy współpracy.
Ponadto zleceniodawca ma możliwość przeprowadzenia audytu ( samodzielnie, bądź korzystając z usług firmy przeprowadzającej audyty) w celu weryfikacji założeń umowy.